Nyårsafton 2009

(Bild på Sanna från i mars)
Snart är det nya året här. Jag hoppas att det kommer bli mycket bättre än 2oo9, för det har nästan känts som ett meningslöst år. Dessutom hoppas jag att kvällen kommer bli bra.

Jag vet inte ingenting och inte du heller

Världens sämsta uppdatering här.. Har saknat både motivaton och ork. Men om en dag börjar det nya året. Jag hoppas att det blir ett fint år. Med resor, fester, student-tagande-kompisar-och-pojkvänner. Och sen vill jag ha ett jobb också. Skrev CV igår så ska dela ut någon dag när jag har orken.... Kameran får alltid ligga kvar hemma av någon dum mening, därför har jag inga bilder...
.
Mitt nyårslöfte: TA TAG I MITT LIV!

Vi bär efternamnet Kaos förnamnet Saknar. Smeknamnen allt vi skriker, skriker när vi vaknar.

du viskar ӊlskling,
vad vill du bli, berätta dina drömmar”
tre minuter senare har jag spräckt kroppens alla sömmar
vilse likt ett barn bland alla ord du sa till mig
ingenting är kvar av tidig ro du gav till mig
när väggarna blir blöt svamp suger tag i armar
lampan skriker stroboskopet skiter i din karma
här finns en ond gärning kvar, skräddarsydd för alla
genom natten gäller samma namn för drömmare som samlats
du viskar

ӊlskling,
vad vill du bli, berätta dina drömmar”

tre minuter senare har jag spräckt kroppens alla sömmar
vilse likt ett barn bland alla ord du sa till mig
ingenting är kvar av tidig ro du gav till mig
när väggarna blir blöt svamp suger tag i armar
lampan skriker stroboskopet skiter i din karma
här finns en ond gärning kvar, skräddarsydd för alla
genom natten gäller samma namn för drömmare som samlats

Oskar Hanska

14:15 Lördag

Bild från förra helgen.
.
Jag lyssnar på detektivbyrån och försöker bli på bättre humör. Vaknade med världens huvudvärk och den verkar aldrig vilja ge sig av. Jag som skulle börja köpa julklappar med Malvis idag. Har fortfarande inte köpt en enda. Det snöar för fullt och det gör mig lycklig! Det ligger en meter höga snödrivor på gatorna nedanför mitt fönster.
Igår var vi på slakthuset och tittade på Navid & Gudarna. Lika bra som sist och man kan inte annat än må bra av dem. Kvällen slutade lite sisådär med en evig väntan på taxi i 14 minusgrader.


-


Nyköping är täckt av snö



Snart flyttar jag och börjar om på nytt

Foton jag tog på Ellen i somras.

RSS 2.0