Midsommarafton 2011

Årets midsommarafton firades som förra året på en ö i Nävekvarn. Himlans mysigt även fast tiden gick väldigt fort. Men det var en bra kväll iallafall och den såg ut ungefär såhär:
-

Det är jobbigt att vara ung och osäker

Och det är så himla svårt att veta vad man vill.

Prommis med Marie och Matilda


///


Idag är det en konstig och seg dag. Ibland regnar det och ibland är det strålande sol. Jag har storstädat och rensat ur garderoben och nu har jag precis fått sällis av mina finfina vänner Marie och Matilda. Nu blire prommis!

Min finaste vän Linn

Såhär kan det se ut när jag och Linnsan kvällsfikar efter en dag som barnvakter åt världens bästa barn (linns småsyskon Alma och Olle)!

En lördag i juni

I lördags var jag och finfina vänner ute hos Simon i Nävekvarn. Det var så himlans mysigt, trevligt och braigt. Nu ser jag fram emot midsommar som även det ska firas i Näve! Kommer blir superduperbra tror jag. Men såhär såg det iallafall ut i lördags:
-

Vem ska jag tro på tro på tro på när, tro på när allt är såhär?

Har visst varit lite dålig på att visa saker här i bloggisen, men här är iallafall bilder från när jag och mamma var och lyssnade på di Leva på culturum här i Nyköping i mars. Så hiiimla fin min man <3 hihi

///


För vi har tagit studenten, fy fan vad vi är bra!

Oj sicken dålig uppdatering det var här. Jag tror jag skyller på att jag har spenderat världens bästa vecka i Grekland och ytterligare världens bästa vecka med student och grejer. Har liksom gått o blivit arbetslös, hänger nu mera på arbetsförmedlingen samt på bilskolan, vuxenpoäng! Hihi, nej men livet känns faktiskt väldigt bra just nu och därför ska jag nu passa på att njuta! Fler bilder kommer så småning om!

RSS 2.0