Jorden snurrar inte bara runt dig


///

Saker som gör mig på dåligt humör:
- Skolan: Har hur mycket som helst att göra och jag får ångest. Försöker tänka på att det inte är så himla lång tid kvar till studenten. Men det funkar inte. Skolan känns som ett svart hål. Jag gillare ej.
- Sömnbrist: Kan inte somna på kvällarna. Ligger och vrider mig till 3-4 och vaknar sen vid 7 och vill dö. På helgerna kan jag dessutom inte sova längre än till 9. Konstigt.
- Dåligt självdiciplin: Saknar det totalt. Försöker säga åt mig själv att ta tag i saker. Skriver listor som brukar fungera men det gör inte det längre. Får bara mer ångest av att skjuta upp saker. Gillar ej.
.
Saker som gör mig på bra humör:
- Vädret: Idag när jag gick ut från porten kom en varm bris emot mig, vilket uppskattas väldigt mycket. Man ser gräsmattorna nu och snön som förut täckte hela världen ligger nu bara i små klungor.
- Studenten: När allting känns jobbigt tänker jag på studenten.
- Resa: I lördags bokade vi resa till Kreta i maj. Jag och världens bästa vänner.
- Studentkryssning: Någonting jag och Linn har haft nedräkning till i evigheter känns det som, men idag är det endast 12 dagar kvar.
- Sommaren: Det känns som att det här kommer bli världens bästa sommar. Även fast jag mestadels ska jobba så känns det som att jag verkligen kommer ta vara på värmen och allt som sommrar har att erbjuda.
- Träning: Får mig att tänka på annat. Har alltid hatat att träna men nu får det mig att bli på så himla bra humör. Längtar tills det blir lite varmare så jag kan springa ute.
- Fota: Blir på så himla bra humör av att fota och redigera. Blir dock på dåligt humör när jag har dåligt fantasi och att tiden ofta inte tillåter mig att fota.
- Vardagskvällar: Älskar och uppskattar verkligen min familj. Ser fram emot kvällarna i soffan framför tv:n.
- Tomas Di Leva: Hihi. Var och lyssnade på honom i lördags kväll. Han är så himla mysig och flummig:
.


RSS 2.0