Inspiration från Monika Stojak

Åh nu blev jag jättesugen på att fota! Jag söker modeller!! (ellen??)

E4:n en dag i februari

Imorgon är det första april vilket betyder att det snart är påsklov. Och snart är all snö borta och det blir sommar och allt blir bra. Världens finaste kille har tagit körkort och jag har bara saker att se fram emot. Braaaaais.
PS. Jag har tappat bort min kameraladdare - EJ BRA! DS.

19:29 och ingen fantasi

Nu är det dags för att ta tag i saker och ting för nu är det vår och det gör mig inspirerad och glad. Min kamera ligger urladdad i min fotoväska och har gjort det sedan några månader tillbaka och i min mapp "Redigerat 2010" finns det bara tre bilder. Jag sitter vid mitt skrivbord och längtar efter sommarregn och ljumma nätter. 2 månader och 19 dagar kvar tills jag fyller 18 år, 2 månader tills vi går ut andra året på gymnasiet vilket betyder att det bara är ett år kvar tills vi är fria, 2 månader och 22 dagar tills jag sitter i ett flygplan påväg till Grekland. Det känns bra.

Jag har förresten klippt lugg fast jag stör mig på den så den finns inte längre (bara ibland).

RSS 2.0