Fredagen den 23:e oktober 2009


En vecka och sen är det över.

Förhoppningsvis. Nu ska jag iallafall börja ta vara på tiden och sluta drömma mig igenom allting. Snart börjar mitt nya liv, det har jag lovat mig själv.
.
En bild som Robin tog på mig i vintras. Påtal om Robin så kommer han hem imorgon och jag längtar!!

Jag kan inte bestämma mig för vilken bild som är bäst


Söndagen den 18:onde oktober 2009

Idag är allting väldigt segt. Igår var allting bra men ändå konstigt och dåligt. Jag är lite förvirrad och så. Jag har legat i sängen i sällskap med datorn hela dagen och jag tror att jag ska fortsätta med det, eller så ska jag gå en promenad. En trist dag är det iallafall.

Lördagen den 17:onde oktober 2009

Jag har idag städat för att överraska pappa och löst korsord i bastun. Och sen gjorde jag tacos till mig själv, jag tände två ljus och tyckte synd om mig själv för ensamhetens skull. Nu ska jag snart iväg till Tovis. Det blir mysigt. Ps. Det är skönt när man vet vart man har folk. Ds.

Torsdagen den 15:onde oktober 2009

Idag när jag satt i en busskur utan glas stack en kille, som jag aldrig sett förr, in huvudet och sa bu. Jag hoppade till och sa hjälp. Sedan har allting fortsatt och varit ungefär lika konstigt. Jag förstår mig inte på saker och ting och varför folk gör som de gör. Fast det kanske är lika bra, eller vad vet jag.
Imorgon är det iallafall fredag och då är det höstkonsert och farväl till min fina man, eller pojke eller vad man vill kalla det för, han ska fara till Egypten i en vecka. Eller Egyptien som jag sa när jag var liten. Men snart är det min tur att fara. Det var länge sen sist. Fast nu ska jag duscha.

Onsdagen den 14:onde oktober 2009

17 September 2009
Foto A i skolan.
.



.
25 September 2009
Jag var för första gången i mitt liv i Tystberga! Där var det fest hos Andreas och det var trevligt!
.
.
Jag har märkt att efter denna kväll så har jag knappt använt kameran ett dugg, vilket är väldigt tråkigt. Men nu ska jag plugga och sedan tillbringa kvällen framför tv:n med bland annat Efterlyst! Wi wi wi.

Söndagen den 11:e Oktober 2009

Vi vet inte vilka vi är och vi skriver listor för att överleva.

RSS 2.0