17 maj 2011

Också en grej till sista fotouppgiften!
-
F-E-M dagar kvar. Jag dör. Ska bli så himla skööööönt att åka till Grekland och slippa skolan och alla jäkla prov och grejer! FEM dagar kvar, wiiiiie!

///

Bildkollage till vår sista Foto B-uppgift: Naturfoto.
.
Himla kul det är när man har beställt två jättefina klänningar från H&M och längtat i evigheter på grund av att det var försenat och att när man väl får hem dem så är de inte alls jättefina utan extremt jäkla asfula. Morr :( Har dessutom så extremt jäkla mycket att göra i skolan, så himla kul verkligen. Har lust att gräva ner mig. Men som tur är åker jag ju till Grekland på söndag, och det lättar upp liteeee!

April april

Extremt dålig uppdatering här. Har så himla fullt upp hela tiden så kreativiteten får vänta. Tiden går verkligen så sjukt fort! Dagarna bara springer iväg, vilket i och för sig är både skönt och jobbigt. Om två veckor exakt sitter jag och fem fina vänner på ett flyg på väg till Kreta. Dagen efter vi kommit hem flyttar jag och familjen till en lägenhet på gatan mitt emot, och 10 dagar senare springer jag lycklig ut med den vita mössan! Kan verkligen inte förstå att det är så kort tid kvar i skolan. Blir både lycklig och olycklig när jag tänker på det.. Känner dock en stor spänning och jag ser fram emot att se var jag hamnar framöver i livet!
.
Det har blivit himlans många picknickar i april. Här kommer lite bilder från när vi firade Matilda!
Och här är bilder från en picknick med finaste killarna!

RSS 2.0