I would do it again, if I could...

Här är världens finaste sida som jag har hittat. Bland annat finns en av mina favoritfotografer med där, Annette Phersson. PLUS en massa andra jättebegåvade fotografer med alldeles underbara fotografier. Dessutom är det jättesnygg layout: http://photoboite.com/3030/

En dansk vy genom ett danskt fönster...


Den andra dagen på det nya året och jag längtar efter sommaren...

1:a - Min lillasyster när vi var i Danmark en sommar för två år sen
2:a - Pappas "särbo", också i Danmark.
-
Jag har suttit och tittat igenom en massa gamla bilder och fastnade för en massa sommarbilder... Nu längtar jag ännu mera efter vår och sommar. Men jag ska försöka att njuta av vintern och snön nu, för jag vet att när sommaren väl är här så kommer jag längta efter vintern. Någonting som är väldigt störande. Men ett av mina nyårslöften är att ta vara på allting, åtminstone försöka.

RSS 2.0