Wiiiewiieewiiiee

Jag tror på en bra sommar och jag tror på att min kamera kommer bli mer använd när sommaren är här och speciellt efter söndag då jag ska få mitt objektiiiiv. Nu är livet bra men det känns som om jag väntar på att landa på jorden. Snart kommer fina vänner hem och det längtar jag efter!
Ps. Om tre veckor är jag här:
.

Jag har en fin vän med nya dreads.

Idag har det varit fint väder. 17 grader i skuggan klockan åtta på kvällen. Och vi grillade och gick i hagarna som man borde uppskatta mer än vad man gör. Jag har fått färg i ansiktet och några fler fräknar på näsan.

Jag önskar varje dag att det ska ligga ett litet paket i min brevlåda med ett efterlängtat objektiv. Men det kommer aldrig och jag antar att det inte räcker med att önska sig utan att man faktiskt måste skicka efter för att få saker. Ibland önskar jag att jag var rik och att jag kunde köpa vad jag ville. Men sen kommer jag på att jag nog inte skulle vara gladare för det.

Jag har lite kortare hår nu som blir lockigt när det är blött ute. Men det är inte fint lockigt, bara störigt lockigt på fel ställen. Och jag tror jag ska klippa lite till.

RSS 2.0