Det är dom här jag spenderar dagarna med

Jag, rickard, malin och linda.
 
Alltså personerna på bilderna ovan är några av mina jobbarkompisar. Världens bästa jobbarkompisar. Det här är från i fredags när vi var hemma hos mig och förfestade/ efterfestade/ bakishängde. Bra bra bra kväll och natt. 

EN NY START - IGEN

Okej extremt längesen jag uppdaterade nu. Har funderat på att starta en ny blogg cirka 648 gånger men har insett att det ju är roligare att ha kvar allt gammalt även fast vissa inlägg får mig att skämmas över mig själv haha! 
 
Sist jag skrev skulle vi på farfars begravning och det var januari. I mars stack jag, julia och matilda iväg till asien i 10 veckor - så jäkla underbart! Får fortfarande panik och längtar tillbaka ibland men samtidigt ser jag fram emot alla resor jag vet att jag ska göra någon gång i framtiden. 
 
Just nu jobbar jag på som vanligt och sparar så mycket pengar som möjligt. Planen är att åka någonstans i januari, om det blir london, asien eller kanske afrika visar sig framöver.
 
.MEN livet känns iallafall ganska bra just nu, nya och gamla vänner samt min familj får mig att trivas 
 
 

RSS 2.0