Det är fint att äta frukost i ett ljust men främmande kök...


,,,,,


----

Tycker om att Matilda har skickat cirka 100 spellistor till mig på spotify. Bara en massa himlans fin musik. Här är min alldeles egna som hon har gjort till bara mig! heheehe: Klick. Så detta är ungefär vad jag gör nu när det är så himlans kallt ute; dricker te och lyssnar på finisbraismatildisochmickismusik. Matilda är fin.

Min fina lilla vän Matilda

-
ÄNTLIGEN! Har försökt ladda upp den här bilden i typ evigheter men det har inte gått. Men precis när jag skulle ge upp så kom jag på att det förmodligen berodde på att filen var för stor, och det var det som var felet! hehe. Har verkligen inget intressant att meddela så det får bli bilder nu för ett litet tag. Eller JO FÖRRESTEN! Beställde min nya kamera igåååår!! Så himla gladis jag äris, den kommer inom en vecka! Wiiii. Och på lördag åker jag till malmö, det blir himlans brais.

///

Bilder på Ellen från förra fotningen
-
Känner mig för det mesta helt tom och förvirrad. Ibland är livet bara väldigt svårt och jobbigt.

En onsdagsmorgon i oktober

Sitter och väntar på att klockan ska bli 10:40 för då ska jag bege mig mot skolan. Helt okej att börja skolan klockan 11, mhmm! Jag är visst inne i en bloggtorkeperiod då jag inte har någon lust att blogga, och då har jag märkt att då ska man heller inte göra det för det blir så himlans ointressanta inlägg, till exempel som detta. Så jag återkommer typ när jag har redigerat fler bilder från i söndags eller när jag har någonting intressant att visa eller säga. Adjökens!

Ett höstigt Sverige och en obloggisk mickis

-
I söndags fotade jag min syster, hennes kompis Malin och min kompis Ellen! Det var så himla kul och det var så fint väder och fotningen gick bra. Allt blev jättelyckat plus att vi hade det så himla kul tillsammans. Så förhoppningsvis blir det fler gånger!
Jag har fullt upp hela tiden, min fritid går åt att plugga, träna och äta, sen är klockan 11 och läggdags. Hinner knappt koppla av och veckorna är fullbokade och planerade i förväg. Men förhoppningsvis ger det sig snart, för om ungefär en vecka är det ju faktiskt höstlov. Och det ska jag spendera hos min moster nere i skåne!

En fredag i oktober var jag och nilla i Norrköping:

-
Och det var himlans mysigt! Vi började med att äta tacos och sedan gå runt och shoppa litegrannaaa. Jag köpte kläder till den första studentfesten (tema: röda mattan) som är imorgon. Sen sprang vi runt på ICA och var trötta och skrattiga. Det blev en jättemysig kvällis med nillis på maxihuset!

En helg i ett mörkt oktober

I helgen har jag flyttat för fullt, har till och med träningsvärk i armarna på grund av att jag burit så många kartonger! Det känns väldigt konstigt att helt plötsligt bo på ett annat ställe, inte längre i trygga lilla bryngan. När jag tänker på huset känns det jättejobbigt men när jag tänker på lägenheten så känns det så himla spännande och roligt. Så jag tror att det positiva kommer väga över det negativa så att det kommer bli bra.
Nu har jag börjat få ont i halsen och snoret rinner.. Typiskt att det alltid ska komma tillbaka, men man får kanske räkna med detta när det är höst. Nu ska jag mysa med min monkiboi.

Idag är det vår dag för den tjugofjärde gången.

Idag har jag och robin alltså varit tillsammans i två år.
-
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Jag har kommit på en grej...

att mitt bloggnamn kan betyda två olika saker: "näktergal" och "natt i fängelse". Och det är alltså näktergal det ska betyda... haha. Så om någon tror att det betyder natt i fängelse så tror ni fel och ni får nu börja tänka det som näktergal istället, heeeheee.

RSS 2.0