///

Jag har aldrig riktigt tyckt om att fota med blixt, men idag när jag skulle fota en blixtuppgift till Foto B så insåg jag att det faktiskt kan vara jäkligt kul! Här är två av bilderna på Linn, min egna Rihanna (kan dock inte riktigt bestämma mig för vilken bild jag tycker mest om):
'

-

- Fin Malin
Novembermörkret har förvandlat mig till världens tröttaste människa. Jag vill bara sova sova sova och orkar inte ta tag i saker. Jag hoppas att det snart går över.

Den 5e november fyllde Linn 18 år och det firade vi med...

... tårta, ölspel och krogen!
-

En mysig novemberkväll kan man fika med fina människor...

... tills klockan slår 01:00 och man åker hem och pratar hela natten och morgonen. Det är finfint och det får mig att må väldigt, väldigt bra.
-


En bakisdag kan man ha syjunta och vara mysigt pensionäriga


RSS 2.0