19:29 - Tisdagen den 22 September 2009



Jag har helt tappat glöden för ALLT. Är sjuk hela tiden och tycker synd om mig själv. Undrar när jag ska sluta med det och ta tag i saker på riktigt. Sluta drömma och inse att det är det här som är verkligheten. Börja ta vara på saker och se det bra i det dåliga och inte tvärt om.



Så jäkla ynkligt. Jag är feg.

18:59 - Tisdagen den 22 September 2009


Ensamt och tomt.
Och allting är så opassande och fel.

23:09 - Måndagen 7 September 2009

Augusti 2009 rann snabbt ut i sanden och lämnade efterlängtat plats åt septembermånad. Hösten är här nu på riktigt och det känns väldigt bra. Jag och Sanna har stora (hurtiga) planer så nu måste jag bli frisk. Gospelkör är även någonting som står på vårat schema. Det känns som om det mesta kommer bli väldigt bra faktiskt och jag ska både ta vara och ta tag i saker nu.

Torsdagen den 20:nde Augusti
Min vän Sanna var fin och vi posade och plockade blåbär.





Lördagen den 21:a Augusti
Den årliga "Typ en festival"-helgen var här och vi såg Adiam Dymott. Det var fint.



Lördagen den 22:a Augusti
Typ en festival fortsatte och PROMOE kom till stan. Det var fint det med och jag tror inte jag har sett en sådan proppfull borggård förut.



Lördagen den 5:e September
Jag och Sanna befann oss i Stockholm. Någonting vi har längtat efter väldigt länge och som äntligen blev av men som tyvärr inte blev som vi hade tänkt oss. Drömmen om att komma hem med tusen påsar fulla av kläder sprack då vi sprang till tåget med en ynka påse vardera i handen. Men vi bildade ännu ett minne från Stockholm med varandra.





Väl hemma i vår trygga hemstad väntades middag med mysigt folk. Tacos, skratt och film. Ännu en sak värt att minnas.


Med mysiga dagar som denna så tror jag nog att jag kan klara mig igenom vad som helst.


RSS 2.0