///

... i måndags. Så sjukt varmt! Det kändes verkligen som sommar och det var så himla härligt. Värmen fick mig att längta ännu mer till Kretaaaa, som det förresten bara är exakt 31 dagar kvar till!

Fint som snus

Bilder från tumblr och weheartit

///

ÄNTLIGEN!! Säger jag för andra gången denna vecka. Idag blev jag och Sabina äntligen klara med projektrapporten, så nu är i stort sett hela projektarbetet klart. Så himla skönt! Ska visa er här lite senare vad det är vi har gjort. Kollaget ovanför är förresten några av mina bilder som jag tror att jag ska använda till en tävling, eller till ett stipendie, som vi har i skolan!

Ellen 2009


///

ÄNTLIGEN är våren här! Iallafall för ett tag (läste att den bara är här på en snabbvisit men strunt samma känner jag för den gör mig glad just nu, hihi). Livet känns himla bra just nu och det är så himlans skönt. Var på studentkryssning förra helgen och det var kanske en av de bästa sakerna jag har gjort, så himla kul verkligen! Hade lite kalas hemma hos mig i fredags (förra inlägget) vilket också var väldigt bra, kul, fint och sådär. Har även börjat springa ute vilket får mina tankar att bli klarare, kommer fram till saker jag har velat komma fram till väldigt länge. Jag imponeras av mig själv att jag faktiskt även tar tag i skolan nu. Har liksom kommit på att skolan känns lite lättare när man inte skjuter upp allting utan faktiskt tar tag i sakerna direkt. Jag älskar att jag ska åka till Kreta om en månad med världens finaste vänner. Jag älskar att det börjar bli varmt ute. Jag älskar att det är blommor överallt. Och jag älskar att jag tillsammans med världens bästa klasskompisar ska ta studenten den 10e juni!!

En väldigt bra fredag i dimman: skratt, pussar, sanning och konsekvens


RSS 2.0