Så mycket bättre när vi är tillsammans


I fredags hade jag finbesök av Agnes och My. Så himla mysig och brabrabra kväll!

///

Wiiiiieeeee, nu har jag och linn bokat resa till london över nyår! Längtar så himla mycket och det ska bli så sjukt kul. Himla skönt att ha någonting att se fram emot, gör vardagen liiite ljusare faktiskt.

Fin lördag med fina vänner

Igår tillbringade jag kvällen med linn, felicia, pizza, prat och en massa skratt. Så himla bra och behövligt! Vid tolv hämtade fredrik mig och vi åkte ut och dansade till dansband med tanter och gubbar på en 50årsfest på landet, hihi.

En superbra lördag må jag säga!

Uppsala med finaste elkan

I onsdags/ torsdags var alltså jag och ellen i Uppsala hos hennes pappas tjej Ylva, som bor i en så himla fin lägenhet tio minuter från centrum! En vindsvåning i ett jättegammalt hus - djupa fönster, öppna ljusa ytor och kakelugnar, så himla himla mysigt! Att vi åkte till Uppsala var för att ellen skulle söka till modelljakten, ett tvprogram som bloggarna kenza och andreas håller i. Tyvärr gick inte elkan vidare men hon var ändå snyggast och hela trippen blev så himla lyckad! Lite såhär såg det ut:

Laddar upp på Max inför resan!


Bästa.

Prommis i området

Utsikten från vårt rum

Bonde söker fru, efterlyst och té - så himla mysigt och bäst

Sovdags och prat hela natten tills vi slocknade

Ellen som pratar med Kenza till uttagningen


///

Jag har precis fått känna på, i två veckor ungefär, hur det känns att vara arbetslös, och det har varit så himla skönt, hihi! Har hunnit med saker som jag annars inte skulle ha hunnit med, till exempel övningsköra, plugga teori, träffa gamla kompisar, framkalla bilder och fota. I måndags ringde de dock från Rusta så nu ska jag spendera en tid framöver där. Jobbade första dagen i onsdags och det var så himla kul, så det känns faktiskt väldigt fint!

Nu har jag nyss kommit hem från en tvådagarsvisit i Uppsala med Ellen. Världens bästa dagar med världens bästa vän. Så himla mysigt! Bilder därifrån kommer imorgon! Nu är det läggdags för imorgon står det jobb på schemat!

Snygg linnsa (fast extremt brusiga bilder)

Nu ska jag strax ner på stan och var stöd till Linn när hon piercar tungan, spännande!! Och här har ni förresten hennes nystartade blogg! Klick!

*


When the others wait for the storm, i dance in the rain

Puss!


Linnsan & Jag

Finfina fredagen

Linnsan, Anna & Jag


Nils!



Nils, Jag & Linnsan!

Hade en jättebra kväll hos Anna i fredags innan vi drog ut på krogen! Mys, mat, prat, spel och skratt med finaste tjejerna och efter ett tag kom även bästa Nille. Finfin kväll men som tyvärr urartade framåt natten då det blev lite för mycket för somliga...

RSS 2.0