///

Jag får ont i magen av att veta att jag inte kommer komma härifrån på ett bra tag. Jag tror att det är det jag saknar mest med Grekland, att inte vara hemma utan vara långt bortifrån allt för att slippa tänka på saker.

Fin vän på vallarna

En kväll innan sommarlovet hade startat satt jag och min fina vän Malvina på vallarna och åt dyra jordgubbar och hallon.

Midsommarafton

Jag funderar på vart min kreativitet har tagit vägen. Jag har inte sett den på ett tag.
Tiden rusar iväg och jag hinner inte längre med. Den där veckan som jag så länge längat efter är helt plötsligt bara borta och över. Men det är väl så det är kanske. Nu har jag laddat kamerabatteriet och är klar för att bege mig ut i skärgården för att fira midsommar med fina människor.
Glad Midsommar!

En fin kväll i Nävekvarns skärgård


Det var den 11e juni och mina fina tog studenten!

Världens finaste!
-
Och jag tittade på och längtade efter min tur. Men ett år går nog snabbt!
-
Sen slog klockan 12 och jag blev ett år äldre.
-
Och jag träffade min efterlängtade Dagny! Sen gick vi hem och jag fick en kram av gubben som har ringens grill = Lyckad kväll och dag och start på mitt sista sommarlov!

RSS 2.0