Sneakpeak // Zelda Råby 240513

 
Lite såhär ser resultaten ut från i fredags när jag fotade bästa Zelda i Råby. Känner mig inte helt nöjd med redigeringarna. Får fundera lite på det. Men Z är så jäkla duktig och jag blir så stolt. Världens bästa. 

Vi går ut och brinner upp i natten

Hade ett par väldigt bra dagar i Malmö och Lund förra veckan! Himla konstiga men ack så bra. Längtar tillbaka varje gång jag är på väg därifrån. Ville bara att bussen skulle vända men istället fortsatte den mot Göteborg där jag blev hämtad av världens bästa Rebecca och Viktor. Älskar dessa spontanresor. 
 

Rebecca // Black and white Italy


Miss Li / De Geer Flygeln / 260413

Förra fredagen åkte jag och syster till Norrköping för att äta middag och titta på Miss Li, min julklapp till Fina. Magisk känsla och så underbar röst! Vet inte hur många gånger jag fick rysningar över hela kroppen. Innan konserten åt vi middag på ett ställe som hette St George, SÅ GOD MAT. Låg precis vid drottninggatan, kan verkligen rekomenderas. Vi avslutade sen kvällen med att hälsa på en gammal vän som flyttat dit för att plugga, himla bra fredag! 

RSS 2.0