?


Jag blir irriterad på att min bloggdesign ser olika ut för olika webbläsare.. Har man till exempel safari så ser den väldigt konstig ut men har man firefox så ser den ut som den ska göra, ska se till att fixa det någon gång när jag har tålamod nog, men om det är någon som har tips på vad man kan göra åt det så säg gärna till.

Bättre sent än aldrig?

Här är lite bilder från studentbalen som var den 12e juli!

Fin inspiration!



"En sann vän är en ovanlig fågel"


Jag älskar älskar älskar att fynda saker. Idag kom jag hem med en hatt, en klänning, en höstjacka, en kofta, två par strumpbyxor och en ny kalender. Jag tror faktiskt att man kan köpa lycka, för man blir verkligen himla glad när man hittar en massa fina saker till billigt pris!

(PS. och något annat jag älskar älskar älskar är min ellen, hon är det finaste jag vet. DS.)

Det är konstigt det där med livet. Att det går upp och ner hela tiden.



RSS 2.0