Sumering vecka 9

Veckans humör: Ganska upp och ner och ibland ingenting alls. 
Veckans vill ha: En hund, aaaaah vad livet skulle kännas lättare att ha en liten hårboll att gosa med.
Veckans köp: Det måste nog vara tågbiljetterna till Linköping och Malmö! Är i Malmö just nu och ska vidare till Lund och Marie idag.
Veckans frisyr: Utsläppt, hängande, tråkigt. Känner att det är dags för någonting nytt snart, tröttnar alldeles för snabbt. 
Veckans händelser: Träffa alla saknade vänner!! Denna roadtrip är så sjukt bra, vill ej heeem. 
Gamla bilder på mig, marie och matilda från 2011. 
 
Veckans sämsta: Börjar bli sjuk. Vaknade imorse och hade ont i halsen, meen ska göra allt för att vara pigg tills på onsdag när jag åker hem igen. 
Veckans saknad: Mina älskade tvillingar som har varit bortresta alldeles för länge nu. Åh vad jag längtar tills jag får krama om dom och prata prata prata om allt. Bästa bästa. 
Bild från när vi var i Palolem, Indien. 
 
Veckans festligaste: Att dansa järnet på moriskan till VAZ. 
Veckans måltid: Måste vara i lördags när vi åt fajitas och åppelpaj till efterätt, mmmm. 
Veckans borde: Borde verkligen rensa ur mitt rum på småsaker och alla möjliga prylar. Samlar på mig så himla mycket strunt.
Veckans godis: Ahlgrens bilar! Funkar alltid. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0